Over De Jager Financieel

Over ons

De Jager Financieel is sinds de oprichting in 1997 uitgegroeid tot een organisatie waarin vrijwel alle facetten zijn vertegenwoordigd. Binnen onze organisatie is het vanzelfsprekend dat u kunt rekenen op een hechte vertrouwensrelatie, persoonlijke betrokkenheid en kennis van zaken.

HISTORIE

De Jager Financieel BV is in 1997 opgericht door Roelof de Jager FFP. Vanuit zijn ruime ervaring in de financiële wereld, zowel nationaal als internationaal, wist De Jager Financieel BV zich direct als een kwalitatief kantoor te profileren.

De groei van het kantoor is gestaag geweest. Bijna elk jaar is er een personeelslid bijgekomen. In de loop van tijd is er een uitgebalanceerd team ontstaan. Dit team bestaat uit zeer ervaren tot jonge medewerkers. Allen met een hoog niveau aan kennis.

De groei werd gerealiseerd door mond-tot-mond reclame. Het kantoor heeft altijd weinig reclame hoeven te maken, omdat cliënten en referenties hiervoor gezorgd hebben. Het relatiebeheer bestond en bestaat uit het tijdig communiceren en actief begeleiden.

We zijn altijd gevestigd geweest in Friesland. Zo zijn we begonnen ben de financiële administratie in Sneek. Deze vestiging in Sneek was gehuisvest in een monumentaal pand tegenover de Waterpoort. Om de relaties nog beter van dienst te kunnen zijn met de beste financiële administratie in Friesland hebben we in 2000 de vestiging in Harlingen geopend. Vanuit een beeldbepalend pand met uitzicht over de Harlinger Haven werden werkzaamheden verricht voor onze klanten in Harlingen en op de Waddeneilanden.

Vanaf 1 januari 2007 zijn beide vestigingen uit Friesland samengevoegd in één ruim en monumentaal pand. En per 1 januari 2019 heet het kantoor De Jager Financieel BV. Het team van De Jager Financieel werkt gezamenlijk vanuit het voormalige postkantoor aan de Grote Bredeplaats 6, 8861 BB te Harlingen.

Filosofie

Onze filosofie is dat wij ondernemer zijn met de ondernemer. Daarbij vinden wij het zeer belangrijk dat u als Friese ondernemer constant op de hoogte wordt gehouden. Zodat u altijd inzicht tot de stand van zaken met betrekking tot uw onderneming. Dit inzicht geven wij onze klanten door per maand of per kwartaal. Door middel van een duidelijk en beknopt overzicht van de financiële administratie en de prestaties. Hiertoe maken wij zoveel mogelijk gebruik van de mogelijkheden van automatisering.

Door onze compacte omvang en platte structuur kennen wij onze klanten persoonlijk. Door onze klanten worden wij gezien als het beste financiële administratie kantoor in Friesland. Aangezien wij weten en willen weten wat er bij onze klanten speelt. Zodoende kunnen wij klanten meteen kundig te woord staan en zijn wij reeds in een vroegtijdig stadium in staat klanten bij te staan.